فروشگاه انواع رولر دستگاه پرس پلت دامداری

رولر دستگاه پرس پلت دامداری یک دستگاه مناسب ساخته شده با علم امروزی برای سرعت بخشیدن در تهیه خوراک دام و طیور و آبزیان است. با توجه به صنعتی شدن دامداری وجود چنین دستگاهی در هر مرکز دامداری یکی از ملزومات به شمار می رود.

رولر دستگاه تاثیر مستقیم بر کیفیت کارایی دستگاه پرس پلت می‌گذارد و تا حدودی زیادی هزینه ها را کاهش می دهد.

فروشگاه انواع رولر دستگاه پرس پلت دامداری

اطلاعاتی خواندنی درباره رولر دستگاه پرس پلت

اطلاعاتی خواندنی درباره رولر دستگاه پرس پلت انواع دستگاه پرس پلت که برای خرد کردن و فشرده سازی انواع خوراک دام ها ،طیور و آبزیان که در اصطلاح به خوراک آماده شده پلت نیز گفته می‌شود را از مواد اولیه خوراک انواع دام و آبزیان به عهده دارد. مورد استفاده قرار می‌گیرد این دستگاه در دامداری‌ها سبب کم شدن هزینه ها و در نتیجه صرفه جویی در این مجموعه ها می‌شود امروز وجود این دستگاه نیاز هر مجموعه دامداری است.

رولر دستگاه پرس پلت در واقع کار فشرده سازی خوراک دام را انجام می دهد. در واقع پس از آماده سازی و عبور خوراک دام از دستگاه پلت و طی کردن مراحل آماده سازی وظیفه اصلی قسمت رولر فشرده سازی و متراکم کردن مواد خوراکی روی قطعه دای می باشد‌.

این دستگاه با چرخش مواد متراکم شده و پودری را به غذای فشرده دام تبدیل می‌کند. رولر دو واقع همان کار غلتک برای خرد کردن و پودر کردن هر چه بیشتر مواد غذایی و خوراک دام ها را انجام می دهد. جنس رولر معمولا از فولاد و استیل و سایر عناصر مقاوم دیگر است.

عرض و قطر رولر هر چه بیشتر باشد فرایند فشرده سازی پلت را افزایش می دهد. در صورتی که رولر ساخته شده از فولاد ساخته شده باشد طول عمری بیشتری داشته و به دای فشار کمتری آورد.

از ویژگی های یک دستگاه رولر مرغوب کیفیت دیواره های مقاوم در برابر سایش، خوردگی،حرارت و ضربه می‌باشد. رولر نصب شده بروی دستگاه باعث پخش شدن یکنواخت مواد اولیه در تمام سطح دستگاه می‌شود.

در هنگام‌ نصب رولر بر روی دستگاه باید فاصله بین رولر و دای بسیار کم می‌باشد. اگر فاصله زیاد باشد قطر مواد خوراکی زیاد و در نتیجه تولید کاهش میابد.

مرکز توزیع رولر دستگاه پرس پلت دامداری

مرکز توزیع رولر دستگاه پرس پلت دامداری تجهیزات دستگاه پرس پلت با توجه به صنعتی شدن دامداری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو مجموعه های زیادی اقدام به تولید و توزیع این نوع تجهیزات بخصوص رولر دستگاه پرس پلت کرده اند.

شمامیتوانید از طریق اینترنت و با خریدی آنلاین با حذف واسطه خریدی مستقیم و به صرفه را از مجموعه های تولیدی این دستگاه‌ها داشته باشید در هنگام خرید رولر دستگاه پرس باید به کیفیت جنس تولیدی توجه زیادی نمایید زیرا خرید یک محصول غیر استاندارد نه تنها به شما کمک نمی‌کند بلکه مدام برای تعمیر آن هزینه های زیاد می‌بایست پرداخت شود.

مراجعه شما به مراکز معتبر توزیع رولر دستگاه پرس پلت حتی به صورت غیر حضوری و به صورت اینترنتی می‌تواند به شما در تهیه یک دستگاه مرغوب با کیفیت بالا یاری نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما